برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران صنایع سیمان شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی صنایع سیمان شهرکرد جلسه شورای هماهنگی مدیران صنایع سیمان شهرکرد با حضور حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد در محل سالن جلسات کارخانه سیمان شهرکرد برگزار شد. در ابتدا گزارشی از عملکرد کارخانه توسط آقای نقوی رئیس کارخانه ارائه شد.

وی در این گزارش بیان داشت:در سالجاری نسبت به زمان مشابه  افزایش16 درصدی تولید کلینکر، 20 درصد تولید سیمان و 21 درصد تحویل سیمان را داشته ایم. در ادامه در خصوص صادرات کلینکر، گزارش روزانه تولید، فرآیند مشارکتی در تصمیمات با توجه به تشکیل کمیته های 9گانه و آمارهای مقایسه ای تحویل و تولید سیمان و کلینکر ارائه گردید. همچنین در خصوص پروژه های بهبود مانند تزریق گچ، سیستم انتقال سیمان از خط قدیم به جدید و طراحی سیستم اعلان و اطفاء حریق و… مباحثی مطرح گردید. پس از آن هرکدام از مسئولین واحدها، گزارش و پیشنهاداتی در خصوص بهبود شرایط ارائه نمودند.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین  روحانی نژاد ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان این مجموعه از مسئولین کارخانه خواست تا با انجام تحقیقات و پژوهش های علمی به روز باشند و با علم روز پیش بروند تا بتوانند بهره وری را در کارخانه بالا ببرند. وی همچنین از مسئولین خواست تا نسبت به راه اندازی خط دوم تولید سیمان در کارخانه، اقدامات لازم را بعمل آورند. در پایان نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رهنمودهایی در خصوص بهبود اجرای امور و همچنین ساماندهی نیروی انسانی ارائه نمودند.

نظرات بسته شده است.